دانلود آهنگ خداحافظ علی امیریان
نوشته شده توسط : علی شریعتی

ترانه و شعر آهنگ علی امیریان خداحافظ در موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

خدافظ تمومه آرزو هام دیگه هیچوقت کنار تو نمیام ♪♫

دیگه هیچی از این دنیا نمیخوام ♪♫

دیگه اشکی توی چشمام نمونده ♪♫

دیگه حرفی واسه گفتن نمونده ♪♫

سازهای ضربی در سایت موزیک ویدئو

دیگه این روزارو هیچ وقت نمیخوام ♪♫

دیگه هرگز کنار تو نمیام ♪♫

دیگه هرگز نمیخوام اونی باشم که یک عمری خیالش رو میکردم ♪♫

دیگه من این خیالارو نمیخوام ♪♫

آهنگ های مناسبتی با موزیک ویدئو

دیگه من این همه خوابو نمیخوام ♪♫

آروم آروم من زیر بارون میرم میگن هق هق و نالون ای کاش میشد خاطره هامون ♪♫

میموند بامون میشد همون حرف دلامون ♪♫

آروم آروم من زیر بارون میرم میگن هق هق و نالون ای کاش میشد آرزو هامون ♪♫

دیدی رفتم دیدی باختم دیدی دنیامو بی تو ساختم دیدی آروم زیر بارون بدون تو فردامو ساختم ♪♫
آره میریم اینا میگن دیگه تورو نمیبینم ♪♫

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

آلبوم های جدید خوانندگان در سایت موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: